090410

Dagen jesus dog, dagen jesus tog våra skulder i sina egna händer och led för våran skull, dagen han hängde på korset och himlen blev gråå dagen han skulle göra gott för människorna, Dagen då gud förlät alla våra skulder är här. ett litet stycke tycker jag faktiskt vår kära jesus kan få inte för att jag är super kristen eller så menmen. idag vaknade man ganska tidigt fast man låg kvar i sängen och lyssnade på radio och kände lukten av påskskinka, de lukta så goooottt, :) Nu städar man så gott de går, sen ska man på påskmiddag i sjöröd hos kusinerna ;) efter de ska man hem och gå ner till josefin så ska man sova där. ni får ha en riktigt bra dag för de ska jag ha ! :) Pusspåer,<33

Kommentarer
Postat av: rebecca

glad påsk



kolla min blogg finns chinos till salu.:)

2009-04-10 @ 12:25:14
URL: http://skitenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0