0904028

Heej, nu har jag tjugo minuter att berätta om min helg :)
Fredes vart det konfa sak det var jätte roligt, åt pizza, gjorde kors, gjorde finger avtryck och lite till.
Lördes. Gick upp jätte tidigt så jag skulle vara färdig typ vid nio för då gick jag och josefin till HEMKÖP
och köpte godis. Sen bar det av till konfalägret,  när vi kom fram sjöng vi tränade till konfirmationen.
sen sjöng vi ännu mer.  haha xp, sen på kvällen blev det mys framför läger elden :) jätte mysigt faktiskt,
Söndes, åkte hem kyrkan sen vart de hem till josefin, sen hem och sova.
Måndes, det blev till skolan, sitta och lyssna. Sen efter skolan blev det hem och äta sen till staffanstorp och
träna med lollo gick jätte bra. Ska träna i hörby på måndag och det är sista gången med LTU gruppen, lite synd eftersom vi har så kul ihop. :)
Idag blir det till att gå till mina kära skola, ska försöka sy ihop min klänning idag. Ska se om jag kan kemin också för den plugga jag på i bilen. så det blev lite halv bra. får läsa igenom det en gång till kanske :)

Haaaddeee, nice.
pusspårumpan :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0